mnmopreis.reismee.nl

Vamos!

Na jaren van fantaseren over hoe super gaaf het zou zijn om voor langere tijd weg te gaan en na uren piekeren hoe we ooit zoveel geld bij elkaar kunnen krijgen.

Na maanden ons verdiept te hebben in landen, want, waar ga je in hemelsnaam naar toe als de hele wereld voor je open ligt en je ijsberen kunt gaan spotten op de zuidpool, bergen gaan beklimmen in de himalaya of aapies kijken in de tropen?

Na lang uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bij komt kijken als je zo lang weg wilt. Vele telefoontjes; vele wachtmuziekjes en veel te vaak door verbonden. PGGM; belastingdienst; gemeente amersfoort; salarisadministratie; personeelsadministratie; uwv; banken en verzekeraars; managers; GGD en reisbureau's we hebben ze allemaal plat gebeld.

Na beschremd te zijn tegen alle mogelijke ziektes die er op deze aardbol voorkomen, hepatites, rabiës, difterie of tenanus je kunt het zo gek niet bedenken of wij kunnen het niet meer krijgen. Zelfs dat venijnige mugje met malaria mag ons zo vaak prikken als die wilt.

Na lang afwegen wat je allemaal mee neemt als je al je bezittingen in een rugtas moet verslepen. Allemaal spullen verzameld waar je nog nooit van gehoord hebt maar waar je schijnbaar niet zonder kan. Van hoofdzaklamp met s.o.s. fluit tot universele wasbakstop, van reisdompelaar tot inklaapbare beker het gaat allemaal mee.

Na aardig wat gesneuvelde nagels van de zenuwachtige uurtjes waarin we zitten te piekeren of we ons huis wel verhuren en te hopen dat er een huurder in komt die als hobby schoonmaken heeft.

Na alle muziek gedownlowd te hebben van het wereld wijde web zodat wij met 120 gb aan muziek geen één keer het zelfde hoeven te luisteren. We zijn zelfs voorbereid op de ‘ik wil het nostaligisch nederland gevoel- momentje' met Andre Hazes en op de ‘ik wil nu het kerstgevoel-moment' met de Beste Kersthits Allertijden. En natuurlijk ook alle albums van Bob marly voor de ‘we liggen hier te chillen in onze hangmat op een tropisch eiland-momentje'.

Na 11 weken een uur spaanse les van onze spaanse juf Carolina, waardoor we nu ons nu een beetje kunnen redden in het Spaans zoals, heel snel, als we aankomen in Nicaragua, een tortilla en een ijskoude cerveca bestellen.

Na al deze voorbereidingen kunnen we nu eindelijk zeggen; VAMOS! We gaan! Met wat gezonde zenuwen vliegen wij 1 december om 14.00 uur weg van het ó zo vertrouwde Nederland om eens te kijken wat de rest van de wereld te bieden heeft.

Als je het leuk vindt om ons te volgen vul dan links onderin je emailadres in dan krijg je automatisch bericht als we iets geplaatst hebben. Onder het kopje profiel kun je zien welke landen we allemaal willen gaan zien!

Hasta Luego!

Yasmine

Oh zo spannend die laatste voorbereidingen!!
ik weet het nog als de dag van gisteren (maar a het is ook nog maar een paar maanden geleden) heel veel plezier!!!

Rachel

Hoppa, gaan met die banaan!
Heeeeeeeeeeul veel plezier luitjes maar eerst nog even biertje drinken vanaaf! xxx

Lisette

Super leuk zeg! Heel veel plezier daar! Geniet ervan :)

Carla

Heel veel plezier de komende tijd en goed uutkieken!

Erica

Hey hey!!

Supergaaf wat jullie gaan doen!! Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet vooral van elke minuut!! en pas op elkaar
Groetjes danny, Erica en kaily

Yda de Knijff

Geniet ze!!! Helemaal leuk om zo een beetje met jullie mee te reizen. Wij dromen mee met jullie super ervaringen en belevingen. Verwonder je en bewonder
de wereld..de mogelijkheden en de onmogelijkheden.
Liefs
Yda, Hans, Jana en Ruben

Désirée en Kees

Nou jongelui, it giet oan! Geniet en maak er wat moois van. Goede reis!

Henriette en Dick

Hoi,

Geweldig dat jullie je plannen om de wereld rond te trekken nu gaan uitvoeren. We hopen dat jullie het ontzettend naar je zin hebben en zullen jullie verhalen op de voet volgen!

Veel plezier.

matthew Nicky en John

hallo,

Veel plezier op julie vakantie. We zullen jullie volgen.
En verheugen ons op de mooie verhalen van de avonturen die jullie gaan mee maken.
Goede reis!!!!!!

Pleun

Meilandrowupski & Melvindepelvin,

Maak er een festijn van om nooit te vergeten!

Hasta la pasta,
tot over veeeele maandjes ; )

X

Jeanette Motshagen

Ik wens jullie een hele fijne reis, ik wil graag op de hoogte gehouden worden van wat jullie allemaal meemaken.
Heel veel liefs,
Jeanette

Samantha

Hoiii, t is bijna zover....spannend hoor!! Ik wens jullie vooral heel veel plezier & pas goed op elkaar. Ik verheug mij op het lezen van de
avonturen die jullie gaan beleven!! Groetjes en kus, Samantha

Meilan&Melvin

Dank je wel allemaal voor jullie reacties!
!!!We hebben er zin in!!!!

Sander

Bijna is het dan zover, ik kan me zo goed voorstellen dat jullie dit gaan doen !!
Ik wens jullie veel gezondheid , inspiratie en natuurlijk een goede reis ! ik blijf jullie avonturen ook zeker volgen.

tot volgend jaar??

Eric..

hej hej, nogmaals veel plezier maar ben alleen bang dat jullie niet zo veel ijsberen zullen tegen komen op de zuidpool (o; ......xx

Jantien, Jasmijn en Henk

Wat een avontuur!!! Heel goede reis en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Hopelijk hebben ze ook kerstbomen daar in Zuid Amerika en oppassen met de rotjes.
Veel plezier
Jantien, Jasmijn en Henk

meilan

eric! slimmerik... jij let op! ;)

henrvanasselt@hotmail.com

wat een leuke mail van jullie
heeel veel plezier en een super goede reis en veel genieten.
we zullen morgen in gedachten met jullie meevliegen.
fijn dat jullie huis verhuurd is
heel veel liefs van oom henk en tante reintje

Saskia

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Heel veel plezier gewenst!!

Groetjes, Saskia

henny

hoi, lieve schatten, na een tranendal tijdens het afscheid op schiphol kan ik weer ademhalen en genieten van alles wat jullie gaan doen. En we zeggen gewoon: "tot over drie weken". Toch???????

liefs Henny

Niels

Hey M&M!!
Ik zal jullie missen... De wereld ligt aan jullie voeten, dit wordt de reis van jullie leven. Na alle voorbereidingen en er zolang naar toegeleefd te hebben… GENIET! Geniet van alle mooie bestemmingen en cultuur, van de energie die je krijgt van de diverse invloeden, van het avontuur om de leukste plekjes te ontdekken en vooral van ELKAAR! ;-)

Ik ben jaloers! Maar helemaal goed hoor zo’n site… Ook al zijn jullie nog zo ver weg, zo ben ik er toch een beetje bij! XxX

oom henk en tante reinie

hallo lieverds
jullie zijn helemaal aan de andere kant van de ocean en zingen wij:
our bonnies are over the ocean, our bonnies are over the sea. etcetera. Ter jullie geruststelling: in A''foort is alles okay en bij meilans family ook. doej h en r

Coby

Hallo M&M,
Zo jullie droomreis is begonnen en nu maar genieten.
Een jaar is zo weer voorbij.

groetjes

Jeanette, John en Jerrol

Eindelijk zijn jullie dan op reis na zoveel geregel, wij wensen jullie heel veel plezier.

Veel liefs

Dick en Monica

Hola Meilan y Melvin,
mucha suerte,
Saludos desde Alicante.

Regina

Hallo Meilan,
'k durf haast niet te reageren zoveel vriendenreacties als jullie al hebben. Maar goed het was zo ie zo leuk om jullie verslag te lezen.Wij wensen jullie een fijne reis (missen je nu al, hoe lang bleef je ook al weer weg ?(hi,hi)Groet Melvin en geniet samen
Ad en Regina

henny en eddy

He kindertjes, hoe gaat het? zijn jullie inmiddels naar de volgende bestemming vertrokken? Situkulaas en Swatte Piet hebben jullie gemist dit jaar, maar ze maken het volgend jaar wel weer goed met jullie, dikke kus van ons allemaal. Tot over 3 weken zeggen we maar weer.

Irina

Hoi, hoi Wat een een goed opening verslag. Geweldig dat jullie dit aan gaan. Meilan zo sta je nog de was te vouwen op de Reiger en loop je nu met Melvin ergens in de zon. Geniet van alles wat je ziet, en van elkaar.
Heel veel reis geluk.
Groetjes

Jan en Gerry

Hoi Melvin en Meilan

We hopen dat jullie de eerste dagen goed zijn doorgekomen. Geniet van dit alles.Wij denken aan jullie.

Liefs,Jan en Gerry

Irina

Wat een goeie foto,s. Hoe zit dat met deze site dat je foto,s cadeau kan geven. Betalen jullie om foto,s te plaatsen. Als dit zo is dan krijgen jullie van mij ook foto,s cadeau. :)) als kerst cadeautje.

oom henk en tante reinie

wat fijn dat we zelfs in putten steeds met jullie mee kunnen genieten. moeder hen is kuikenloos. de twee eerste kuikens in nicarague en de jongste in thailand.
liefs van ons

henny

hoi globetrotters, wat een mooie foto's. Ik geniet er steeds weer van ondanks het "lege nest gevoel". Ik hoop dat er nog veel mooie foto's zullen volgen. Intussen zitten wij met de kaarsjes aan bij de kerstboom terwijl de hagelbuien tegen de ramen slaan, te bedenken hoe we de eend, kreeft, slakken dit jaar zullen bereiden, is ook gezellig hoor.

Tot over drie weken!

lfs Henny

Lieve melvin en meilan,

Wat een mooie foto's en wat maken jullie veel mee.
Als wij dit allemaal zo zien willen wij daar zo naar toe.
Wij gaan jullie wel missen met de kerst, het is altijd zo gezellig bij Eddy en Henny.
Wij gaan bij Eddy en Henny op jullie proosten, wij wachten weer op de nieuwe foto's.

Veel liefs,

Henriëtte en Dick

Hoi Melvin en Meilan,

Vanuit Nederland wensen we jullie fijne Kerstdagen toe. Geniet van je reis.

Groet,

Henriëtte, Dick en Romee

henk en reinie

hallo lieverds
we wensen jullie een in alle opzichten heel goed 2012.
blijf gelukkig en gezond en geniet.
we kunnen niet meer zeggen: tot volgend jaar want dat is het intussen al. wij drinken een wijntje op jullie en het nieuwe jaar, dooooeeeej. h en r

Jan en Gerry

Heej Melvin en Meilan,

Een heel gelukkig,spetterenden gezond 2012!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Gerry en Jan

henny

Hoi kindertjes, Ik wens jullie een heel gelukkig, leerzaam nieuw jaar toe. Ik ga aftellen, ik mis julllie. Tot over 3 weken zeggen we maar weer.

liefs moeders

Hallo Meilan en Melvin

De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.
Kijk, leer, bezin, goede gezondheid, geniet, zon, samen in 2012

Groetjes Irina